maandag 4 juli 2011

I' m late...

Gisteren was het 
een beetje laat geworden
-daarom lag de lotto prins 
 al in bed...-
want wij moesten
ons new tent even opzetten :O)


...zo I decided
to bring the little 
lottery prince to bed yesterday evening..
'cause we had to
try our new tent :O)



Nog een extra kans om mee te doen ;O)
Morgen..
kijken wij wie er gewonnen heeft :O)

One more chance to join ;O)
Tomorrow...
we'll we see the winner :O)


Fijne maandag!
Happy monday!

Groetjes,

7 opmerkingen:

Unknown zei

Guten morgen,
du Liebe, das sieht ja echt gut aus sogar mit Vordach!Jetzt wissen wir ja dann schon wenigstens wie eure Urlaubsbehausung aussieht ;o), ich bin ja schon sooo gespannt auf unsere ;o)!Adresse schicke ich dir bald , du kannst ja dann vielleicht schon mal abchecken gehen und mich wenn es sein muss, seelisch ,sanft darauf vorbereiten ;o)....ich drücke dich, hab´einen schönen Tag! Alles Liebe,Petie ♥

kleine fluchten ♥ zei

Sehr cool!
Wir haben auch den festen Vorsatz, unser holländisches Zelt in den nächsten Wochen noch zum Einsatz zu bringen - und zwar in seiner Heimat :-)

LG Tina

Willy zei

Ik ben helemaal niet op de hoogte met tenten, maar dit ziet er super uit.
Fijne week, lieve groet

Karen. zei

wauw! wat een luxe :)

Connys Cottage zei

Wat leuk je gaat ook naar de campnig.
Wij gaan dit jaar ook weer een ik heb er sinn in.

groetjes Conny

Anoniem zei

Hallo Maren
Danke für deine liebe Nachricht, schön, dass dir das Pünktchenglück so gefällt!
Sei lieb gegrüßt von Dana

Marina zei

Maar kijk dar is ze dan, wat een kanjer!!!