vrijdag 22 juli 2011

Fisch am Freitag-Vis op vrijdag-Fish on friday No. 3


Mijn derde vis op vrijdag
is deze "haai"..
dit foto heb ik 
tijdens ons zomervakantie genomen
 in Zweden (Marstrand)..

My third fish on friday
is this "shark"..
I take it
at our last summer vacation
in Sweden (Marstrand)..


Hier in Amsterdam
begint vandaag de zomervakantie
Dit jaar gaan wij 
in Noord Spanje camperen..
maar ik ben zeker
dat ik voor jullie een hoop vis meeneem ;o)
Het zul wel even duren
want ik hou t/m September
een blog pauze :O)

Wens jullie alvast
een heel fijne vakantie 
-als jullie ook vakantie hebben-
en een fijne tijd!
Zie jullie terug in September!
Enne..als je weten wilt..
hoe ons trapkast eruit ziet...kijk even hier!


Here in Amsterdam
the summer holidays starts today.
this year we'll go to the North of Spain...
I'm sure
..I'll bring you a lot of fish ;o)
But you have to wait..
I'll back in the begin 
of September on my blog..
I take a blog break in the meantime :O)
If you like to see our new 
stairs cabinet have a look here!

Wish you 
a great vacation 
-if you have one ;o)-
and a good time!
See you back in September!
And if you like to know
how about our stairs..look here!


Groetjes,

12 opmerkingen:

titatoni zei

Jawoll - endlich ein Freitag, an dem ich mir beim Lesen hier nicht auf die Stirn klatsche, weil ich wieder den Fisch vergessen haben! :o))))

Ich lege schon mal die Wärmflasche in den Strandkorb!
Ihr seid natürlich allerherzlichst eingeladen, wir finden auch ein trockenes Plätzchen für Euch zum Schlafen. Ach nee - Ihr habt ja das tent! Wir machen aus unserem Garten auch nen dutch Zeltplatz! Mit Lagerfeuer!

Liebste Grüsse,
Renaade

* zei

Tolles Foto!!!
Und ich geb es zu...hab heute auch den Fisch vergessen;)
Ich wünsche dir ein tolles Wochenende
♥-Doris

Connys Cottage zei

wat leuk ik lach me kapot.
Wat een foto...haha


Ik wens jullie super veel plezier in spanje.


groetjes Conny

Willy zei

Deze vis heb ik niet gezien op Marstrand, moet dus snel maar eens terug ;)
Fijne vakantie en tot een volgende vis,
lieve groetjes

Moois van mie zei

prettige vakantie !

Marina zei

Ik ga je missen :0)
En bij deze wens ik je een deugdoende vakantie daar in het zonnige Spanje!

Unknown zei

A vacation in Spain sounds wonderful! Hope you have a great time!
Chris :o)

moncherry zei

Ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt/ hebt gehad!!! En je trapkast is geweldig mooi geworden. Wat een brilliant idee!
Groetjes Monique

Steffi / herzekleid zei

Liebe Maren!
Danke für die Berlin-Tipps! ich freu mich schon ;-)
Und ihr, seid ihr aus dem Urlaub zurück?
Alles Liebe
Steffi

Bianca aus Appellund zei

Wie absolut liiieb von Dir. Ja, hab mich doll erschrocken, war leider nicht das erste Mal.Werde der Sache auf den Grund gehen, aber wie das so ist:
"Die Frau Doktor kommt nächste Woche wieder. Wollen Sie heute mit Wartezeit kommen, zur Vertretung?"

Nee, den Doc kenne ich ja nicht mal und es geht mir heute ja auch schon besser, also nächste Woche....

Dir noch´nen tollen Urlaub :)

Drückdich,Bianca

Annette zei

Wow, was für ein toller Fisch!

Ich wünsch euch megaschöne Ferien und kommt gesund wieder!
Annette

Anoniem zei

Das ist aber ein tolles Fisch-Foto! :) LG, Katha von http://lieblings-blog.blogspot.com/