zondag 31 oktober 2010

Ischa Freimaak


De vijfde seizoen noemen ze het in Bremen wel ook..
..Bremer Freimarkt..
..dit jaar voor de 975. keer..
-in 25 jaar vieren ze dit volksfeest voor de 1000. keer,
dan ben ik al heel een oud vrouwtje 29-

The fifth season they call it in Bremen..
..Bremer Freimarkt..
..this year is was the 975 edition..
- if they celebrate the 1000 edition
I'll be a very old woman 29-

Gisteren heb ik weer eens heel erg genoten van..
..de sfeer,..

Yesterday I enjoyed..
 ..the atmosphere,..





..de lawaai, de geur, de attracties,..
....the noise, the smell, the attractions,..


..de kraamtjes,..
..the stalls,..



 ..het eten, ..
..the food,..



..en vooral van de blije gezichten van mijn kinderen..
en van dit ritje met
 mijn beste vriendin 
(dank je wel voor 35 jaar lachen en huilen met elkaar)

..but most I enjoyed the happy faces of my kids..
and these ride with
my best friend
(thank you so much for 35 years laughing and crying together)



"Ischa Freimarkt"

Groetjes,

9 opmerkingen:

Unknown zei

Liebe Maren,
wie schön, von dir zu lesen ;o)!Hach, da war ja ordentlich was los, ich freue mich mit dir, dass du so wundervolle Tage geniessen konntest ;o)!Alles Liebe,Petra ♥

Saskia zei

Fijn dat je het zo leuk hebt gehad & welkom terug!
Je foto's zien er heel goed uit, misschien volgend jaar maar eens naar de Freimarkt!
Fijne zondag nog!

bernadette zei

oooh, wie schön…
das hört sich ja oooberlustig an! bei diesen fotos bekomme ich auch richtig lust, mal wieder ordentlich karussell zu fahren… vorher natürlich schön viel, vor allem aber durcheinander essen - es k…zt sich einfach besser!
tja, und nun sitze ich hier und rechne und rechne… 29 jahre jung, aber schon 35 jahre lang freundinnen? boah, ist das toll!!!
ich wünsche dir einen wunderfeinen restabend und einen tollen start in den november. dazu die allerliebsten grüße von der dettehexe und ihrem kleinen kürbisflughund.

Wir Zwei zei

Da bin ich mal in Amsterdam und du bist nicht da! Tztztz! ;o)
Ich kann dich gut verstehen, ich habe auch noch Freundinnen, die mich seit dem 5. Schuljahr begleiten (ich sag jetzt besser nicht, wie lange das schon her ist :o( und so manchesmal werden wir auch von Lachanfällen geschüttelt.
Ganz liebe Grüße
Petra

Bianca aus Appellund zei

Das schaut nach mächtig viiiel Spaß aus!
Und diese Reibekuchen....mmmmhhh...
Tolle Markteindrücke, dank Dir dafür.

Lg,Bianca

mejuffrouw kip zei

wat een vrolijke foto's! jij ook succes volgende week op de sundaymarket [en fijn dat je binnen kunt staan. ik hoop dat ik volgende maand ook een binnen plek heb]

Shippymolkfred zei

Liebe Maren
Das war bestimmt ein super Ausflug!
Meinen Reifen habe ich gewechselt bekommen. Wir haben einen ganz lieben Freund im Nachbarort, den ich immer um Hilfe bitten kann wenn mein Mann nicht da ist.
GLG und eine schöne Woche wünscht dir
Shippy

moncherry zei

Hihi...ik bedenk me net dat wij in drie talen met elkaar kunnen communiceren. Das ist einfach toll, I start by saying... je foto's zijn geweldig! Mochte auch gerne mall to the Freimaak gaan (sowieso heb ik nog never Bremen besucht!!!) . Haha, dat valt nog niet mee in meerdere talen bloggen. Danke dat je mij blijft 'followen' at my new blog! Liebe grusse, en succes op de sunday market.
Monique

Karen. zei

Dag Maren

Je blog is erg leuk! Wij gaan elk jaar een dag naar de kerstmarkt in Keulen. De sfeer die jou blog heeft, is net hetzelfde als de marktjes ginds. Ik kan dus via jou blog al een beetje genieten. Ik blijf je volgen! Liefs...