zaterdag 15 mei 2010

En verder...

Oeps- al zaterdagavond! Naardat ik volledig in de ban van zweedse blogs verzeild geraakt was schiet mij net binnen dat aanstaande maandag al het fotoshooting van mijn bakboek gepland staat (soms heb ik het gevoel dat mijn zwangerschapsdementie overgegaan is in de borstvoedingsdementie..en nu maar gokken  dat dit alvast het begin van de overgangdementie moet voorstellen..-Bij deze Maria, sorry-sorry-sorry- ik heb dinsdag jouw verjaardag echt vergeten-spijt me heel erg-).
Dus morgen moet ik niet alleen 27 kleine en 15 groet muffins voor de tractatie op school maandagochtnend van mijn middelste zoon bakken (misschien kan ik net zogoed ook chips kopen..doen andere moeders toch ook...Hallo!!! -Wakker worden- SPAM-). Maar ik moet dus ook nog het bakboek en de aantekeningen opduiken..en maandagochtend met de fotograaf overleggen (dat valt allemaal te regelen.....moment...ff hersen inschakelen: map dagindeling "hoe mogelijkst veel dingen achterelkaar doen"..gevonden...Heb ja nog een hele dag tijd -gelukkig-). Now..doe mij maar nog een zweedse blog dan!

Geen opmerkingen: