maandag 10 mei 2010

Het is begonnen

Mijn eerste bestelling is binnen!
In juni zou ik op twee dagen elke keer twee cakes verzorgen voor een konferentie! Super! Ik ben meteen in mijn bakboek gedoken en heb -denk ik- een goede keuze gemaakt.
Nu nog ff een offerte opsturen..(iets van een automatisch logo zul ok wel handig zijn...hoe zat dat ook weer?!..vanavond even aan mijn favourite systembeheerder vragen...moet lukken..oh nee, hij heeft storingsdienst)...dan toch maar zelf uitzoeken..heel handig zo'n macbook als je alles op Windows geleerd hebt ;-)
Maar goed vooruit dan maar!- Mijn mobiel gaat af (..hehe..mischien nog een bestelling?!!!..). Helaas was ff vergeten dat er een spelafspraak ingepland stond voor vandaag (k..schoolvakantie). Dus nu 4 kids hier te spelen -waarvan de jongste heel blij is dat het traphek beneden eraf gehaald is drie dagen geleden en nu met regelmaat -om de twee minuten roept:" wil naar boven" als ie boven is en "wil naar beneden" als ie beneden is-..(ergend was ook nog een aflevering van de Sesamstraat met Gover:..voor...achter...voor...achter...voor...).

Geen opmerkingen: