dinsdag 18 mei 2010

Even tussendoor..

Toen ik gisteren avond in bed nog eventjes mijn mail checkte (-ja hoor, dat doe ik elke avond..en ja hoor, het is misschien niet de beste gewoonte die een mens kan hebben..maar veel beter -en ongevaarlijker- dan in bed te roken bijvoorbeld.-)...kreeg ik nog een opdracht (Nr. 3!!!) binnen. -Had ik al verteld dat ik in juni ook nog voor een vriendin haar zoon's verjaardag een opdrachtje had?!-
Deze keer wou graag een moeder van school weten of ik een heerlijke rhabarbercake voor haar verjaardagsfeestje wou bakken.  Dus geen nachtmerries maar een zalige droom over rosaroode cakes,:)

Die nachtmerries kwamen pas vanochtend  -naardat ik een aantal supermarkten en groenteboeren afgefiest had- en nergends verse rhabarber kon vinden...Maar uiteindelijk bij de tiende winkel lag er welke in het vak...en ik kon beginnen aan de "zure droom"!

Geen opmerkingen: