zaterdag 11 juni 2011

Vandaag vieren wij...

...de verjaardag 
van de jongste man hier in huis...

Today we celebrate
the birthday of the 
youngest man here at home..


Vier jaar..
Ken je dat..
dat je je afvraagt
waar de tijd gebleven is..
van het kleine schattige baby..

Four years..
Do you know...
if you are wondering
where the time has remained..
from this little cute baby..




...tot deze grote kerel..

..to this big guy..


De laatste van drie...
wat blijft het toch bijzonder ;o)
Happy birthday lieve schat!

The last one of three..
remains special ;o)
Happy birthday!

Wens jullie een fijn weekend!
Happy weekend!

Groetjes,

14 opmerkingen:

Saskia zei

Hiep, hiep HOERA!!! Gefeliciteerd met de kleinste grote man!
Al helemaal 4!

Het gaat echt veel te snel hé!
xoxox

Mireille zei

Oh ja wat gaat dat snel.
Gefeliciteerd met de kleine man!
Wat zal het stil zijn in huis,
Alle mannen naar school.
Bakvorm maken dan maar ;)

polkadotpeticoat zei

I love his hat he is so adorable ...Happy Birthday!!!

Marina zei

Die babyfoto, zo een schatje.
En dat afvragen hoe dat komt dat ze oeps plots groot zijn;0)
Héél herkenbaar!
Hiep hiep hoera voor de jarige!

Nina zei

Wie wunderschön! Ich werde ganz wehmütig.
Habt einen traumhaften Tag und alles Liebe von
Nina

Unknown zei

van harte gefeliciteerd met je zoontje zijn 4e verjaardag.

LandHausLeben zei

Alles Liebe und Gute dem kleinem Mann auch von mir, mögen alle seine Wünsche und Träume in Erfüllung gehen! GGGLG Carmen

Unknown zei

Mein kleiner Lieblings-Adamer hat Geburtstag ;o)!Herrje!!!!!Meinen, weltallerliebsten Glückwunsch, dem kleinen Prinzen und natürlich seinen wundervollen Eltern !!!!Drückt ihn mal ganz,ganz kräftig von mir !!!!!Hach und für die kleine Knutschbacke noch nen´kräftigen Geburtstags-Kuss dazu ;o)!Alles Liebe, Petie♥

... Babsie zei

Liebe Maren,
ich finde immer, an unseren Kindern merkt man, wie schnell die Zeit vergeht. Leider viiiiel zu schnell, stimmts?
Ich wünsche Eurem Jüngsten, der ja jetzt auch schon ein recht Großer ist, alles alles Liebe zum Geburtstag mit ganz ganz vielen Geschenken.
Und dem Rest wünsche ich ein schönes (Pfingst-) WE.
Alles alles Liebe von der
Babsie ♥

Siem zei

4 X Hoeraaaaaaaaaa!!!
Gefeliciteerd voor dit mooie mannetje.
Ja, moeders, ik weet precies wat je voelt. Binnenkort wordt onze jongste ook 4 jaar. Nieuw tijdperk.

Gaat ie nu al naar school of pas na de zomervakantie?

Kullerbü zei

Die allerherzlichsten Glückwünsche für deinen Kleinsten zum 4. Geburtstag auch von mir!! Alles Liebe und Gute - und ja, wo bleibt nur die Zeit.... wunder-grübel-denk...
Noch ein Zwilling :-)
Dank auch für deinen Kommentar.
Viele liebe Grüße von Ann

pretty organized zei

a bissal spät... auch aus Bayern herzliche Glückwünsche! Komm grad von Manus Feier...
bin ganz schön bedüddelt ;o)
Heute in einer Woche sind wir schon in Amsterdam :o)))))
Liebe Grüße
alex.

moncherry zei

Wat een stoer manneke! Hartelijk gefeliciteerd vanaf de andere kant van de planeet :)

Unknown zei

..was heute kommt schon der Besuch ?!Mensch, die Zeit rast!!!!Ich wünsche euch ohne Ende Spaß ;o)!Drücke dich feste, Petie ♥