zondag 26 december 2010

Fijne kerstdagen-Happy christmas-Frohe Weihnachten

Terug..
..uit de Heimat!
Voelt altijd een beetje vreemd..
..net nog met je allerbeste vrienden gezellig bij elkaar gezeten
-zulke kan je heus niet nog eens tegenkomen-
..in de woonkamer van je ouderlijk huis kerst gevierd....
...en ná een paar uur op de snelweg..
..weer thuis!
Maar heerlijk om weer in een verwarmd huis de zitten..
-had ik jullie al verteld
dat mijn oude vrienden mijn moeder "Froster Maggie" noemen?
In een koelkast wonen kan niet erger zijn ;o) -


Back..
from my hometown!
It's feels strange..
..just meet your best friends..
-suchlike you never ever will find again-
..celebrate Christmas Eve in the living room of your childhood ..
..and after a few hours on the road..
..home again!
But I feel very comfortable to sit here in our heated house..
-did I ever told you..
that my old friends called my mother "Froster Maggie"?
Living in a fridge couldn't be colder ;o)



Mijn excuses!
De laatste dagen was ik vaak offline..
..de wireless van de buurman van ouders was zoek ;o)
Maar morgen kom ik gauw weer bij jullie langs :O)
Ik wens jullie heel fijne kerstdagen!

I'm sorry!
The last days I was offline..
..the wireless of my parent's neighbor was lost ;o)
But tomorrow I'll have a look at your blogs :O)
I wish you a happy Christmas!


Groetjes,



15 opmerkingen:

Sorani zei

hi! schön wieder von dir zu lesen..........hoffe du bist gut durchgekommen??? und wie stark ist der schnee bei euch? ganz liebe grüße nico

Heidi zei

Beautiful image, I'm glad you had a wonderful time with your family I'm still enjoying mine (parents)till tomorrow then there going home!
Best wishes and a merry Christmas!

Madame Lilly zei

Dir auch: Ein wunderbares Weihnachtsfest!!
Alles Liebe, Lilly

Marina zei

Dat lijkt wel een postkaartje uit de oude doos!
Heerlijke kerstdagen voor jou ;-)

Unknown zei

Liebe Maren, da bist du wieder, du glaubst gar nicht, wie sehr ich mich freue ;o)!Ich habe dich schon so vermisst ;o)!Ich wünsche euch von Herzen einen wundervollen 2.Weihnachtfeiertag und alles,alles erdenklich Liebe,Petie♥

Mireille zei

Heerlijk in een warm huis,
wens je ondanks het gemis
van je echte thuis
toch een warme kerst toe!
Groetjes,
Mireille

Dorothee zei

Liebe Maren,

schön zu lesen, daß Ihr wieder heile zurück seid.
Der Winter hat auch hier im Odenwald heftig zugeschlagen. Eigentlich wollte uns noch mein Bruder mit Familie besuchen, aber das konnte ich ihm ausreden.
Sei ganz herzlich gegrüßt - Euch noch eine schöne Ferienzeit!
Liebe Grüße zu den Festtagen aus dem tief verschneiten Knusperhäuschen im Odenwald,
Dorothee

Connys Cottage zei

Liebe Maren,

Schoen von dir zu lesen!!!
Ja wir koennen im neuen Jahr gleich etwas absprechen.
Ich hoffe nur das die Strasse fei sind.
Tolles bild was du da zeigst.


lg Conny

Siem zei

Hihi, misschien moet je voortaan maar een schapenvelletje meenemen naar je moeders koelkasthuis?! Een schapenvelletje kregen onze kindjes dit jaar onder de kerstboom en nu wil ik er zelf ook wel eentje, ze zijn heerlijk warm en knus. Niet dat wij hier geen verwarming hebben hoor....
Fijne 2de Kerstdag nog
-x-x-x-
Siem

Unknown zei

Liebes,
du siehst die Teppichfliesen (im Leben nicht!) nicht, weil die Treppe noch nicht dran ist ;o)!Gestern waren wir alle Mann essen und der,der im Büro sitzt wurde glatt gefragt ob er Herr "Kachelmann" ist ;o)!Ich habe dann sicherheitshalber Abstand genommen - denn was denken die,die denken das er es ist bloss von mir ;o)?Ich drücke dich,Petie ♥

Saskia zei

Fijn dat je er weer bent, ik miste je al! Volgende keer maar een kruikje mee naar je moeder :)!
xoxox

pretty organized zei

Schön, dass Ihr wieder gut angekommen seid.
Ich bin noch fleißig am Wärmflasche machen...mal für meine Mutter und mal für meine Große... Morgen flüchte ich mich dafür gleich in die Arbeit ;o)
Liebe Grüße

alex.

Willy zei

Wat gaan zulke dagen snel voorbij. Fijn dat je weer veilig terug bent.
Fijne week,
lieve groet

... Babsie zei

Liebe Maren,
dass doch solch eine schöne Zeit immer sooo schnell vergehen muss, gell!!! Aber ich freu mich natürlich, dass Du wieder da bist.
Herr Fröstlich ist schon fast ferig "gebaut", dann gehts auf die Reise zu Dir. Er freut sich schon :0).
Alles Liebe
Babsie

Unknown zei

Hallo, du Liebe,
herzlichen Dank für deine lieben Glückwünsche, wir hatten einen tollen Tag ;o)!Ich wünsche euch einen gemütlichen Abend, viele, liebe Grüße,Petie ♥