donderdag 26 augustus 2010

Post uit der Heimat



Het regent en niet zo een klein beetje ook..soort of weer waar ik nu niet bepaald vrolijk van wordt..maar...toen kwam er vanmiddag een grote envelope met de post. En wat zat erin?
Uilen, een haai, aardbeien, een helicopter, een ijsje en een meeuw! Zie zelf:

It's raining! Not the kind of weather that makes me happy. Until this afternoon.. because the mailman brought an envelop. Inside I found owls, a shark, strawberries, a helicopter, icecream and a gull! 
Have a look for yourself:









Deze prachtige geborduurde uilen zag ik voor het eerst hier en besteld heb ik ze dan bij kunterbuntdesign. Sonja van kunterbuntdesign heeft supermooie geborduurde patches maar ook ander handige dingen in de verkoop. En als jezelf een borduurmachine hebt dan kan je er ook patronen verkrijgen. 
MAAR het allerleukste vindt ik persoonlijk dat kunterbuntdesign in Bremen gevestigd zit, dus in mijn oude Heimatstad ;-) 

These lovely embroidered owls I've seen here first and I ordered them at kunterbuntdesign.
Sonja from kunterbuntdesign really has a lot of very nice embroidered patches and other stuff. If you own an embroidery machine you'll find patterns there as well. 
BUT the nicest thing -it's a personal delight - the shop is in Bremen...my old hometown ;-)

...EN ZE VERKOOPT OOK DEZE:
...AND SHE ALSO SELL THIS: 

Beginnt mit T und endet auf Asche = TASCHE!
 

Geen opmerkingen: