zondag 6 juni 2010

Cake in het glas

Gelukt! Mijn eerste cake in het glas is klaar!
Het recept heb ik al een poosje maar -net als bij de dozen- was de verpakking het grotere hindernis. Ik wacht al weken op het begin van de "jam-inmaak-seisoen" -in Duitsland kan je dan overal inmaakglazen kopen...-...hier dus blijkbaar niet !!! Dan maar bestellen..(-ha...gevonden...weckglas.nl...mooie glazen...helemaal niet zo duur...moment... Porto 17,- Euro???...nouja..ik wil bakken..NU!...bestellen de weckglazen!!!...-).
De potten arriveerden woensdagmiddag...en zo zag het er dan een paar minuten later uit:

Was even in de enthousiasme van "ik-kan-eindelijk-cake-in-het-glas-bakken" vergeten de pot in te vetten...maar met behulp van een mesje is ie er zo eruit...en smullen maar!!!
Het kant-en-klaar product zie je boven...voorzien van een mooi lintje -en natuurlijk een etiketje!- is te bestellen via mijn webwinkel!

Geen opmerkingen: