donderdag 17 juni 2010

Aangemeld..

Zo..daar ben ik weer! Terug uit Duitsland met al mijn mooie duurzame verpakkingen! EN toen ik thuis arrivierde was er mijn andere bestelling binnen: Muffinsvormen in de mooiste kleuren en design. Super!
Op moment ben ik druk bezig voor mijn opdracht volgende week tafelkleeden te naaien, bloemen te bestellen (Dank je wel, Sandra!) en op mijn bestelde etageres te wachten (-aaaaaaaaaaah-).
En omdat ik -weer eens- maandagochtend op de markt was om stofjes voor mijn cake in het glas te kopen (-en ik weer dacht hoe leuk het altijd was toen ik nog met mijn oude kollegas op de Duitse kerstmarkt in een kraamje stond-) ..heb ik mij nu ingeschreven voor de "sunday market" in Westerpark!
JA..en natuurlijk nu even voor mij duimen dat ik mee mag doen!!! Jij ook!

I'm back from Germany with all of this nice environmental-friendly packaging! AND at home there was my other order: Muffinpaper in the most beautiful colours en design! Perfect!
In the moment I'm busy with making tableclothes, flower-arrangements  (thanks dear Sandra!) and still waiting of the order of a pie plate (-aaaaaaaaaaah-).
Monday I've been on the fabric-market to buy some fabric for my cake in the jar (-shopping and thinking about the time that I've stand behind a stall on the german christmas-market..-). Think pink...I've register myself of the sunday-market at Westerpark!
Yes...now keeping my fingers cross that I'll get a stall!! You too!

Geen opmerkingen: