donderdag 17 november 2011

Ik wou jullie iets laten zien...

..zag het net..
en ben er helemaal weg van…
zoveel mooie dingen…
Kijk eens!

I'll want to show you something..
I just found this..
so much beautiful things..
Have a look!


Nu heb ik wel een problemtje,…
ik had mijn sinterklaas wenslijst al aan de Piet meegegeven…
ahhhhhh..gelukkig vieren wij ook nog een Duitse kerst :O)
En jullie?

Now I have one little problem..
my wishlist for Sinterklaas is already finished..
..aaaaaaahhhhh..
Lucky me…we also celebrate German Christmas :O)
And you?

Groetjes,

8 opmerkingen:

Willy zei

Wat ben jij een bofkont! ;)

Marina zei

Wauw wat een keus, en gelukkig ook voor manan heel schoon spul, want dat vind ik met 3 mannen in huis niet altijd makkelijk om origineel te zijn. Sint is bij ons enkel voor de kids, kerst is voor iedereen iets klein en oud en nieuw mag wat meer zijn :0).
Veel plezier de pakjes!

Saskia zei

Zeker hele mooie zaken, om hebberig van te worden! Gauw maar weer een lijstje maken.
xoxox

polkadotpeticoat zei

This looks like a dreamy filled magazine....I'm off to look at your goodies could you ship to me?
I've missed you!

Connys Cottage zei

Hahahaha...da hast du wirklich Glueck...lach


GGGLG Conny

Janna zei

Ik mag ook twee lijstes maken. Gelukkig. Er zijn toch altijd teveel mooie dingen.

Ganz liebe Grüße

Janna

moncherry zei

Thanks for sharing. Ik heb meteen het tijdschrift even aan 'mijn kerstman' laten zien voor inspiratie...hihi.

Hildas hem - Sofia zei

What a lovely magazine! Thank for the tip.

I wish you a wonderful day!
Hugs Sofia