dinsdag 5 april 2011

Klaar voor mooi weer

Nee,
dit is niet 
botanische tuin..
dit is ook
geen bloemenwinkel
dit is ons
woonkamer
verleden woensdag...

Ready for sunny weather!
No,
this isn't 
the botanic garden..
it isn't
 a flower shop
it is 
our
living room
last wednesday...

..omdat het buiten
zo eruit zag..

..because outside
 it looks like this..


..want verleden woensdag
had ons VVE besloten
dat wij de balkonen
schoon gingen spuiten..
voor een kort ogenblik
had ik wel gewild
dat wij geen bovenburen hadden ;o)
...wat een troep druppelde er naar beneden..
en daarna heb ik eerst 
ons bovenste balkon schoongespoten
en dan de beneden balkon...
eigenlijk zijn twee balkonen toch onzin ;o)
Enne..
had ik al verteld..
dat ik een week niet 
mocht douchen ivm
de allergie test pleisters op mijn rug :O)

..because our homeowners association
decided to clean our balconies
last wednesday
with a pressure washer..
For a short moment
I would like to have no 
 upstairs neighbors ;o)
..'cause off all the troop
dribbled of our balconies...
after that 
I clean up our upstairs balcony first
and then 
our downstairs balcony 
to own two balconies is rubbish, isn't it ;o)
And..
did I told you..
that I was not allowed
to take a shower
because of all the 
allergy test plaster
op my back :o)


Fijne dag wens ik jullie!
Have a nice day!


Groetjes,

14 opmerkingen:

Paulina zei

...also SO gefällt mir euer Wohnzimmer auch sehr gut ;o),hat was !Hmmm, so ein bisschen schlechtes Gewissen bekomme ich ja, Terasse und Blkon sehen bei uns noch irgendwie ziemlich lieblos aus,puhhh.Na ja, bis zu unserem Kaffeetrinken schaffe ich es wohl noch, sonst müsst ihr drin bleiben und ich ziehe die Vorhänge einfach zu ;o)!Drücke dich,Petie ♥

Willy zei

Zo te zien had je heel wat naar binnen te slepen. Fijn dat die klus weer geklaard is. Je gaat de zomer in met mooie schone balkons.
Dat wordt deze week een beetje acrobatisch douchen.
Groetjes

Conny's Cottage zei

Liebe Maren,

ja bei einem Fruehjahrsputz klappt eben nicht immer alles so wie man bzw Frau es sich vorstellt.

sei lieb gegruesst von Conny

= lingonsmak zei

es sieht aber auch (ohne die wieder weichenden balkonblumen) sehr schön bei euch aus :) und wie lustig - mit dem gesicht - wenn ich jetzt nochmal die zeichnung von dir anschaue :) ach ja, wie gern wäre ich mal wieder im westerpark ... dann komm ich auf jeden fall bei dir vorbei!! aber im moment ist es schwierig mit dem besuchen, weil die freunde gerade erst ein zweites kind bekommen haben und ich sie nicht mit vier übernachtungsgästen überfordern möchte ... mal sehen, wie sich das ergibt. aber irgendwann dieses jahr hoffe ich doch! liebe grüße, katrin (ps und stockholm-tipps austauschen immer gerne!!)

Sally zei

Vielen Dank für Deinen Kommentar. Mein Geschäft ist jedoch in der Nähe von Hamburg und nicht von Bremen. Nicht, daß Du umsonst fährst! ;-)

Liebe Grüße sendet Sally

cri-cri zei

nou het zag er in de woonkamer best gezellig uit;-)

Anki-Kreativ-Design zei

Hallo, Du hast doch einen Balkon, da kannst Du auch Square foot gardening betreiben. Du brauchst ja nur eine Fläche, die Du in 30x30cm Teile unterteilen kannst. In Roermond im Gartencenter gab es schon fertige Holzbeete, die wesentlich kleiner als meins waren.

LG Andrea

Knoopjes zei

Het is weer eens wat anders :)! Mooie naaimachine heb je trouwens!
Gelukkig mag je nu weer wel douchen toch?
Ik hoop dat de zon snel weer komt, ben zo toe aan zon & warmte!
xoxox

Mireille zei

Ooh dat ziet er nu vast weer heerlijk fris uit op de balkonnetjes!
Goed begin van de lente.
O jee een week niet onder de douche
is de pleister er nu weer af?
Vond het ook leuk om je tegen te komen
zondag met al je lekkere koeken :)
Is je kleinste weer opgeknapt?
Liefs

moncherry zei

Nou dan heb je behoorlijk wat te sjouwen gehad! Maar een schoon balkonnetje is ook wel lekker. Nu maar duimen voor heel veel zon en warm weer!
Ehm, kon je de vliegen nog van je afslaan na een week zonder douche... hihihi.
Groetjes uit Melbourne,
Monique

Siem zei

Net nu we van binnen naar buiten willen heb je dit. Buiten binnen. Hopelijk is je leed snel geleden en kun jij -schoongewassen- op je schoongespoten balkon weer buiten zitten.

Heidi zei

I got snow yuck....your living room looks like something out of a magazine....love your shelves!

Killefitt und Kinkerlitzchen zei

Ui, dann warst du ja richtig fleißig. Bei uns gibt's einen heißen Tipp, wenn's mal mit dem Duschen nicht klappt: Kniebeugen machen und warten bis der Dreck abplatzt ;o)))) hihi.....
Ganz liebe Grüße
Petra

verflixt-zugenäht zei

Hallo Rosa! Bin fleißig am Anleitung schreiben, wenn fertig dann möchte ich sie frei anbieten, weil ich auch schon von vielen anderen Häklerinnen freie Anleitungen bekommen habe! Für mich ist das Hobby und so soll es für mich auch bleiben und außerdem ist die Figur nicht von mir kreiert und somit für mich tabu für den Verkauf!
Liebe Grüße, Manu