zondag 20 maart 2011

Craft it forward Post...

..kwam dit weekend!

Mail from craft it forward
arrived this weekend!


Wij hadden alle twee
weinig animo
bij ons craft it forward aktie..
..dus toen hebben wij besloten..
onderling craft te "ruilen" ;o)
Mooi , he?!

We two
haven't so much response
of our craft it forward..
so we decided
to "swap" our craft ;o)
Beautiful, isn't ?!


Wens jullie een fijne zondag!
Have a nice sunday!

Groetjes,

9 opmerkingen:

Marina zei

Wauw, bijzonder mooi en leuk om te ontdekken!

Paulina zei

Hach, schöne Post ist doch was tolles ;o)!Puh, bei euch geht es ja auch "rund", steck´dich bloß nicht an ;o)!Von Herzen gute Besserung und einen wundervollen Sonntag!Ich drücke dich,Petie ♥

DieFranzinellis zei

Rennas Sachen finden wir auch so klasse! Da hast Du Dich aber gefreut über Deine feine Post, oder? Dir und den Deinen einen schönen Vorfrühlingssonntag von Deinen Franzinellis!

Willy zei

Dat was een goede oplossing,
leuke presentjes.
Fijne zondag, lieve groet

Heidi zei

This will be a lot of fun...is that a little hat?

Knoopjes zei

Mooie cadeautjes!
Ik durf nooit zo goed met een craft-it-forward of PIF-jes mee te doen, volledig gebrek aan inspiratie!
Zonnige dag nog!

Siem zei

Swappen en Piffen is leuk!

Conny's Cottage zei

wat leuk voor je....super



groetjes Conny

Sei herzlich gegruesst und einen warme sonnige Fruehlingswoche wuenscht dir Conny

DieFranzinellis zei

Das mit der Dusche haben wir uns auch gefragt, meine Liebe! Für uns käme die lunch break NICHT in Frage, so wie wir nach dem Spocht immer aussehen :))) Auch deshalb: guter Vorsatz? Geschenkt!
Wünschen Dir eine schöne Frühlingswoche!
Deine Franzinellis