zondag 6 februari 2011

Snelle Pannekoeken

Mijn mannen houden van pannenkoek..
..nou..ik niet..
-wel van pannenkoeken eten-
maar in een pan een stuk of 25 bakken..
om alle magen te vullen..
hou maar..
Ik ben geen Nederlander ;o)

My men loves pancakes..
now..I'm not..
-to eat pancakes I love too-
but baking 25 portions..
no way..
I'm not Dutch ;o)

Was ik blij
toen ik dit recept gevonden heb..
Finse pannenkoek
klaar in een mum van tijd..

I was very happy
when I found this recipe..
Finnish Pancakes
ready in no time..


Maak een deeg van deze ingredienten
Make a dough of these ingredients


Alles bij elkaar in een kom..
roeren..
op een bakplaat (met bakpapier eronder of invetten)
in het midden van de oven..
 in je neus peuteren, boekje lezen, haken, tafel dekken,..

Fill everything together in a bowl..
Stir it..
put it on a baking tray (with baking paper on)
in the middle of the oven..
to pick one's nose, read a book, crochet, cover the table,..



Klaar!!
Finnish!!


Lekker lekker ;o)


Fijne zondag!
Happy sunday!


Groetjes,

17 opmerkingen:

Unknown zei

Neee, nä?Kein stundenlanges an 2 Pfannen gleizeitig stehen mehr ????Das nenne ich ja mal ein weltklasse Rezept ;o), denn die werden hier auch seeeehr gerne gegessen ;o) und ich bin die, die gefühlte Stunden an den Pfannen verbringt ;o)!Einen wundervollen Sonntag und die liebsten Grüße,Petie ♥

Saskia zei

Dat is een grappig recept! Ga ik zeker eens proberen!
Fijne zondag!
xoxox

Mireille zei

Supergoed luie huisvrouwen recept!
(en ik ben wel een Nederlander ;))
Is mij op het lijf geschreven,
ga ik dus zeker proberen!
;))
Fijne zondag maar weer!

Lila Lime zei

Oooohh waaaauuuuww, ik bakte eergisteren dubbeldikke pannenkoeken omdat ik wel zin had om ze te eten maar niet om ze te bakken. Maar dit recept ga ik zeeeeeeker proberen!! Bedankt.

Connys Cottage zei

Wat een knaller idee!!!!!Mein Mann ( Nederlander...)Musste gerade schmunzeln als er es sah.Was fuer eine Zeitersparniss.Super
Aber ich denke meine Tochter wuerde maechtig reklamieren da sie seit kurzem beim Backen und drehen helfen darf.
sei lieb gegruesst von Conny

pretty organized zei

Dann darf ich in Zukunft auch im Sitzen essen?
Bis jetzt hab ich nämlich zwischendurch einen, höchstens zwei Pfannkuchen im Stehen abbekommen...
DANKE
und einen schönen Sonntag
alex.

Bianca aus Appellund zei

Mmmmmmmhhhh, duftet toll ;o)

Toller neuer Header!
Geht´s Dir schon ein bissi besser?

Liebe Grüße,Bianca

Caythlin zei

jööööö..... Alle können gleichzeitig essen? Keine dreckigen Pfannen mehr?

GENIAL!

Hartstikke bedankt! :D

Heidi zei

Yummy I love pancakes in fact I made the family dinner last night and I made myself a pancake for dinner....yours look so good the finnish cakes I have never heard of baking them before must try!!!

Anki-Kreativ-Design zei

Hallo Maren,

klasse Idee !! Mein Mann mag zwar keine Pfannekuchen, aber Lars und ich sind gerne dabei.

LG Andrea

... Babsie zei

Uih uih uih, für so schnelle Rezepte bin ich ja immer zu haben. Im Moment stehen bei uns alles auf den Speedmuffin. Der ist in 3 Minuten gemacht und schmeckt sooooooooo lecker. Kennst Du das Rezept?
Einen schönen Sonntag und alles Liebe von der
Babsie

Gabi zei

...noch nie gesehen, noch nie probiert, doch das wird sich ändern - Danke
Herzlichst
Gabi

Willy zei

Duik ik eerst met mijn neus in de mooie wolletjes.
Dat kun je met recht een pannenkoek noemen. Ga ik zeker uitproberen.
Fijne avond, groetjes

Wir Zwei zei

Was tut man nicht alles, damit die Liebsten glücklich sind ;o). Ganz schön raffiniert, dein Pfannkuchen-Turbo-Rezept und dein neuer Woll-Header ist prima.
Ganz liebe Grüße
Petra

Moois van mie zei

ik ! wil! pannekoeken ! en ! wel ! nu !

ZWERGENSCHÖN zei

pannekoeken!!!!
das ultimative yummy-lecker-mjam essen vom lieblingstochterherz...an 24 stunden und 365 tagen *gggg*
knuuuuutsch
silke :-)

titatoni zei

Wie cool ist das dennn?!?!?

Das werde ich AUF JEDEN FALL einmal probieren!!!



♥♥♥

Liebste Grüsse,
Renaade