maandag 14 februari 2011

Een mok..

..voor mijn lief..
heeft ie al een jaar..
hij doet Wij doen niet aan Valentijn..
 dus deze mok past er wel goed bij :o)
Mijn oudste heeft wel een Valentin kaart
voor een meisje uit zijn groep gemaakt *smile*
Komt zeker van het coke drinken ;o)

A mug for my love..
he got it last year..
he didn't  we don't celebrate Valentine..
so this mug still is the good one ;o)
My oldest soon made a Valentine card 
for a girl at school *smile*
It's all about drinking coke ;o)


Toen ik klein was
was ik helemaal verliefd op dit stel
..ben ik nog steeds ;o)

Then I was little
I loved these couple
and I still do ;o)


Happy Valentines Day 
to all Valentine Lovers..
and also a happy day
for all the other ones :O)


Groetjes,

6 opmerkingen:

Unknown zei

...was Cola so bewirken kann ;o)!Hier gab es nix und wird es wohl auch nix geben ;o)!Ich wünsche dir einen rosa-roten Tag, meine Liebe!Viele,liebe Grüße,Petie ♥

Mireille zei

Dat cola bij jullie is vast wonderspul!
Je gaat er van koken
en wordt er romantisch van.
Ik ga zo ook eens een flesje halen!
:))

Connys Cottage zei

Hoi, hoi
Ik heb het speel via het internet gekocht inhet nederlands.
Erg leuk.Kijk via google.
Als je het niet kan finden lat het weten. Dan kijk ik nog een keer.
Junior Scrabble.
wat makt het horen?
Ik hoop dat alles weer goed komt.
groetjes Conny

... Babsie zei

Jetzt weiß ich Bescheid....Cola muss her!!!!!! Dann klappts auch mit der Nachbarin...äh...mit dem Mädel :0)
Euch einen schönen Valentinstag!!!
Alles Liebe von der
Babsie

Marina zei

...a hug a day, helemaal mee eens. Schattig die liefde is figuurtje, dat blijft eeuwig mooi. Wat valentijn mooi maakt is dat de meesten er commercieel niet aan meedoen, maar op een creatieve manier andere bloggers laten meegenieten. Fijne valentijn vanuit blogland!

Willy zei

Een kaartje met Valentijn is leuk en spannend, maar al die spulletjes in de winkel vind ik een beetje teveel van het goede.
Je beker is leuk.
Groetjes