zaterdag 4 september 2010

De laatste van het seisoen

In maart heb ik voor mijn verjaardag een paar aardbei-planten gehad die ik in het voorjaar ook meteen in potjes gezet heb. Sindsdien wacht ik op de grote oogst! Helaas waren bij elk licht rose gekleurde fruit de vogels sneller dan ik...en de regen deed de rest.
Maar nu zie ik mijn kans om toch nog de allerlaatste aardbei van het seisoen te eten..is ze niet prachtig?!
-Ik vraag volgend jaar weer een aardbeiplant!-

In March this year I got a few strawberry plants for my birthday. In spring I put them into pots on my balcony. Since then I've been waiting patiently on the big harvest! Unfortunaly the birds have been quicker as me at every even slightly rose colored fruit...and the rain has finished off the rest.
But now my luck is turning and I have the chance to eat the ultimate strawberry of the season...doesn't she look beautiful?!
-Next year I want another strawberry plant!-
 
                                                                      Fijne zondag!

                                                                     Happy sunday!                                                                                                                                                                    


1 opmerking:

Saskia zei

Volgend jaar aardbeienplanten en een kleine kas?
Bedankt nog voor je reactie! Moet inderdaad nog even bijkomen van alle festiviteiten gister!
Ik hoop dat jij ook een fijne zondag hebt!