vrijdag 20 augustus 2010

SAIL Amsterdam 2010


Soms ben ik toch wel heel erg blij met de baan van mijn favorite systembeheerder! Was ie uitgenodigd om donderdagavond mee te varen at SAIL AMSTERDAM. Het is de dag van de intocht en de avond met het vuurwerk! EN wie mocht mee omdat er nog een plekje over was? YES, ME!!!
Het was geweldig, supermooi, ontzettend cool, gewoon super leuk...kijk zelf..hier een paar impressionen:

Sometimes I'm very glad with my favorit System Administrator and his job. He has a invatation to go with a old dutch sailschip at SAIL Amsterdam on tuesday evening. And there was also place for one extra person: ME!!!
It was a wonderful place to be yesterdag evening. Here some impressions:
 

Achter ons schip zag het er zo uit:
Behind us ship it looks like this:
Wel grappige schepen gezien:
We saw incredible boats:
EN een aanvaring:
AND a collision:
Oeps!
Het allermooiste foto vindt ik dit:
The most beautiful picture:


Gevolgd van dit:
And this:

En bij mijn favorite systembeheerder heb ik een verzoek ingediend voor een andere camera zodat dit volgende keer beter lukt..:-)
I asked my favorit system adminstrator to give me an other camera..the next time this picture would look so much nicer!

Geen opmerkingen: