woensdag 26 januari 2011

Zomaar gekregen..ver van hier vandaan

Ik had deze van Heidi gekregen:
 Heidi gave me this:


Wat een eer,
What an honor,

Thanks a lot, Heidi :o)

For everybody who hasn't taken a look
you have to do it now..
I saw the most beautiful things there
read about life far far away
and met a moose ;o)


Bij deze award hoort 
dat ik 7 dingen over mezelf ga vertellen..
nou vooruit dan maar..

I'm suppose to share 7 things about myself..
here I come..

1. 
Ik ben een ontzettend snoepneus..
en daar baal ik regelmatig van..
maar helpen doet dat niet ;o)

I like candys..
and this bothers me periodic every now and then..
but it doesn't help ;o)


2. 
Ik kan nogal slecht  helemaal niet dus 
tegen wanorde..
mijn favoriete systembeheerder heeft er echter
-inclusief de anderen mannen hier-
geen last van.. ;o)

I don't like  hate clutter..
but my favorite systemadministrator
-and the other men here-
aren't bothered by it at all.. ;o)


3.
 Ik vond het lastig
van een 50 uren managementbaan
ná de bevalling van mijn laatste zoon
ineens alleen nog maar het "huismanagement" te doen..
Inmiddels ben ik hier wel tevreden mee..
heb ik toch nu lekker veel tijd voor mijn kids en mijzelf ;o)

I found it difficult
to stay at home as a home mum
after my youngest son was born.
So much difference compared to
 50 hours working in a management position.
But now I'm feeling very comfortable with it..
I have a lot of time together with my kids and for myself ;o) 


4. 
Toen ik verleden jaar ernstig ziek was
kwam ik erachter dat ik 
een heel mooi leven had
..en gelukkig nog steeds heb ;o)

When I was very ill last year
I thought a lot about my life..
and found out
I had a wonderful life
..and happily still have ;o)


5. 
Toen ik een aantal jaren geleden
mijn auto stuk gereden heb
belde mijn verzekeringsagent op..
..hij bleek mijn allereerste liefde.. ;o)
*Lachen*

Years ago I crashed with my car 
when my insurance agent called me..
..he turned out to be my first love..;o)
*laugh*


6.
Ik was altijd bang voor vliegen...
-ik zeil wel bij elke wind en weer maar vliegen..
dat is toch echt iets voor vogels ;o) -
..dus mijn eerste vlucht
was drie jaar geleden..
...enne..
ik vind vliegen super  ;o)

I was afraid of flying..
-I'll sail in any wind and weather 
but flying is for birds ;o) -
so I finally flew for the first time
three years ago..
..and..
I love it  ;o)


7.
Sinds ik 13 ben...
long time ago *oeps*
ben ik helemaal weg van..
Peter Hammill
Enne..eind maart zie ik hem weer
met of zonder doof oor ;o)

Since I was 13..
long time ago *lalala*
I'm a fan of..
Peter Hammill
And..at the end of march I'll see hem again
with or without deaf ear ;o)


Zo dat waren mijn 7 voor deze keer :o)
Nu geef ik deze award verder aan:

So..these are my 7 for this time :o)
Now I like to give the award to:


- inspiration and more -

- love her home collections -

-like her familiar style -

- has very nice bookshelfs -

- admire her life "downunder" -

- love her crochet miracles -

- pretty organized and a lovely person -

...and I like so much blogs more... ;o)


Groetjes,



















12 opmerkingen:

Heidi zei

I did not know so many of these details about I loved getting to know you better. Thank you so much for playing along!!!

Mireille zei

Ha collega snoepneus :D
Goeie dat je je eerste liefde aan de telefoon kreeg,
en…was t nog wat?
Haha…
Ben benieuwd!

... Babsie zei

Ohh, meine liebe Maren,
viiielen Dank...ich hab es gerade gesehen....Ich freu mich!!!!! Danke schöön und Dir herzlichen Glückwunsch zum Award!!
Einen schönen Tag und alles alles Liebe
Babsie

Killefitt und Kinkerlitzchen zei

Liebe Maren,
wenn du nicht so weit weg wohnen würdest, hätten wir uns ja ein Krankenzimmer teilen können und wenn mein Englisch nicht so saumiserabel wäre, hätte ich vielleicht auch begriffen, was genau du mit deinen Ohren hattest oder hast. ;o)
Auf jeden Fall alles Liebe und weiterhin gute Besserung. Lass dich von deinen Männern gut pflegen.
Ganz liebe Grüße
Petra

Gabi zei

..herzlichen Glückwunsch zum Award!
Ja, ja sie baumelt , un erinnert mich an mein schlechtes Gewissen, da es eben nicht die erste war ;o)
Drops hat sogar einen Link "neue Modelle" es wird grad ganz viel veröffentlicht, ein Paradies, lach.
GGLG Gabi

= lingonsmak zei

oh, danke, maren!! da freu ich mich sehr :) werde ich gleich morgen posten! du treue seele ... herzliche grüße, katrin

Shippymolkfred zei

Liebe Maren
Schön daß es Dir wieder besser geht.
Wie ist denn damals die Sache mit dem Versicherungsmenschen ausgegangen? :)
LG Shippy

Knoopjes zei

O jee een award, voor mij?
Dank je wel!
xoxox

Willy zei

Gefeliciteerd met je award. Zo kom ik meteen wat dingetjes over je te weten.
Lieve groet

moncherry zei

Oh, ik zie nu dat je me een award hebt gegeven. Dankjewel!!!! Je vind vliegen nu super?! Ik wou dat ik dat kon zeggen. Ik haat vliegen...brrr. Niet zo heel handig als je zo ver van je familie woont...hihi.
Fijn weekend en groetjes uit 'Down under'!

Siem zei

Dank je wel. Wat een eer....
Ik heb deze award al eens eerder gekregen....
Zie
http://siem-en zo.blogspot.com/search/label/Award

Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik 'm deze keer oversla? Al vind ik het wel erg leuk dat ik je nu wat beter ken! Flirten met de verzekeringsagent...hihi!

Fijn weekend en hopelijk gaat het beter met je?
-x-
Siem

kiki zei

Ich gratuliere dir ganz herzlich!
Liebe Grüße und eins schönes Wochenende,
kiki